niedziela, 10 lipca 2016

Cykl: Pomysł na Pomieszczenie #3 Sypialnia

Na dziś zaplanowałam posta z sypialnią w roli głównej i o dziwo - rzeczywiście wyszła mi z tego sypialnia. Ale żeby nie było, że nagle mój mózg zaczął ze mną współpracować i robi dokładnie to, czego chcę, to jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. W zamyśle miała to być sypialnia nowoczesna, minimalistyczna, może z odrobiną skandynawskiego ducha. Wyszła natomiast klasyczna i ze złotem w dodatkach.

Punktem wyjścia było łóżko (pokazywałam je już tutaj, tylko w innym kolorze) - jak zwykle wybrałam główny mebel i wokół niego zbudowałam resztę pomieszczenia. Największy problem miałam z komodą - nic mi nie pasowało, aż w końcu znalazłam ten prosty mebel. Reszta poszła z górki - krzesła Fameg w roli stolików nocnych, toaletka, krzesło inspirowane Louis Ghost Chair, Wyszło dość ciemno i ponuro, więc na podłogę zdecydowałam się wybrać jasne deski, zamiast pierwotnie zaplanowanych ciemnych. Do tego błękitny dywan oraz ten sam błękit powtórzony na poduszkach i wazonie. Ścienny organizer ze stelażem w kolorze złota i nieco złota w dodatkach i gotowe.

A tak prezentuje się całość (pod zdjęciem znajdziecie linki do wszystkich produktów)




łóżko / komoda / toaletka / krzesło przezroczyste / krzesło czarne / półki ścienne / dywan / podłoga
duże białe donice / biały wazon ze złotą górą / złoty wazon / niebieski wazon /
druciany domek-kwietnik / organizer / napis Mr & Mrs / świecznik ze złotym wzorem
poduszki szare / poduszki niebieskie


I co myślicie? Czekam na Wasze opinie!

7 komentarzy :

  1. Piękna aranżacja sypialni! :) Cudowna kolorystyka i świetny pomysł z dywanem. Jest ogromny wybór wełnianych dywanów na rynku, warto się rozejrzeć za czymś wyjątkowym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To fakt, tych dywanów jest mnóstwo i są naprawdę piękne - jak już musiała wybrać jakiś dla siebie, to będzie ciężka decyzja :)

      Usuń
  2. oo ja kupiłam właśnie to krzesło transparentne na sfmeble bo było 40% tańsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za ile je kupiłaś? Bo na sfmeble same strasznie drogie widzę ;)

      Usuń
  3. Zawsze chciałam mieć w sypialni toaletkę, ale niestety mam za mało miejsca. Na nadchodzące lato polecam Ci kołdrę letnią, która doskonale sprawdzi się w gorące noce. Na stronie: https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/ jest ich spory wybór, wszystkie są w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A najlepsze podłogi drewniane w Gdańsku można znaleźć jedynie w ofercie firmy Dom i Styl. Jeśli planujecie wymiannę podłóg, to w pierwszej kolejności przyjrzyjcie się ich ofercie. Mi nie udało się znaleźć nic równie dobrego w równie dobrych cenach. Myślę, że i Wy wybierzecie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń